Proiectul Erasmus+ „BRIDGES. European Recovery Strategies for Education after Covid 19”
Perioada de implementare: 2021-2023
Număr de referință: 2021-1-PL01-KA210-VET-000034540
DESCRIEREA PROIECTULUI:
Proiectul nostru își propune să studieze, să analizeze și să implementeze metodologii de predare inovatoare care pot preveni dezavantajele învățământului la distanță ce a avut loc în perioadele de izolare în școlile europene. Drept urmare, mulți elevi au fost pe punctul de a abandona școala, și-au pierdut motivația și au experimentat pierderi de învățare. Prin urmare, școlile și organizațiile educaționale trebuie să dezvolte unele strategii de recuperare pentru a depăși aceste probleme.
PARTENERI:
- Fundacja Partnerstwo na Rzecz Rozwoju Polonia, COORDONATOR
- Liceul Tehnologic „Virgil Madgearu” Roșiori de Vede, Romania
- ASSOCIAZIONE FORMAZIONE PROFESSIONALE DEL PATRONATO SAN VINCENZO, Italia
- Keilir – Miðstöð vísinda, fræða og atvinnulífs, Islanda
OBIECTIVELE PROIECTULUI NOSTRU:
- de a oferi profesorilor, directorilor de școli și autorităților educaționale suficiente instrumente, metode și strategii digitale inovatoare pentru a face față problemelor cauzate de efectele COVID -19 asupra educației
- pentru a face elevii mai activi în procesele de dobândire a cunoștințelor și de participare la viața socială și la piața muncii
- pentru a facilita elevilor din mediile dezavantajate participarea la formarea VET și la educația școlară
ACTIVITĂȚI:
Întâlniri internaționale, numite „building bridges”:
– pentru profesori: ateliere de „design thinking”, metoda „flipped classroom” și instruire privind utilizarea instrumentelor digitale în educație;
– pentru elevii: ateliere despre obiectivele dezvoltării durabile, desfășurate folosind metodele și instrumentele digitale menționate mai sus;
– pentru toți participanții: conferințe de colectare a datelor despre strategii de recuperare care vizează incluziunea studenților dezavantajați și stimularea antreprenoriatului acestora
– crearea strategiilor de recuperare pentru educație
REZULTATELE PROIECTULUI:
– Profesorii, directorii de școli și autoritățile locale vor fi instruiți să aplice strategii pedagogice și metodologice inovatoare și instrumente digitale pentru a face procesele educaționale adecvate, nevoilor elevilor în timpul și după pandemie
– Motivația individuală a profesorilor și a elevilor de a preda și de a învăța va fi îmbunătățită
– Elevii vor începe să obțină note mai bune
– Abilitățile antreprenoriale ale elevilor și profesorilor vor crește
– Excluderea de la educație a celor care abandonează școala și a migranților va fi prevenită
CRITERIILE DE SELECȚIE ÎN CADRUL PROIECTULUI:
- Experiență în participarea la proiecte europene (0-3 puncte)
- Implicarea personală în unele activități legate de proiecte europene până acum (0-3 puncte)
- Abilități de comunicare în limba engleză (0-3 puncte)
- Dacă un candidat este cu dezabilități, acesta obține 1 punct în plus
- Dacă un candidat (în cazul elevilor) provine dintr-un mediu defavorizat, acesta obține 1 punct în plus