Abilități de învățare

Activitatea transnațională de învățare

C2 - Împuternicirea elevilor VET cu abilități de învățare

Reuniunea transnațională de învățare cu elevii a fost găzduită de  liceul Ibrahim Evren Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi, Afyonkarahisar, Turcia în perioada 1 – 5 Aprilie 2019 la care au participat, din partea Liceului Tehnologic „Virgil Madgearu” 5 eleve și doi profesori însoțitori. Tema de lucru:

  • Dezvoltarea abilităților de învățare pentru elevii VET

S-au desfășurat activități prin care elevii au înțeles necesitatea dezvoltării abilităților de învățare, au aflat care sunt principalele stiluri de învățare și caracteristicile lor, au completat chestionare pentru a-și descoperi propriul stil de învățare, și-au însușit metode prin care să învețe mai eficient și să obțină rezultate academice mai bune.

Elevii au participat la ateliere profesionale prin care și-au dezvoltat creativitatea, sistemul de gândire critic, tehnici de comunicare în dezvoltarea carierei și obținerea unui loc de muncă.

Workshop about learning styles was very interesting to me because it gave us several information about how we learn and how we teach. Learning styles refer for differences in individuals’ learning and propose that all people can be classified according to their ‘style’ of learning. The term “learning styles” speaks to the understanding that every student learns differently. Technically, an individual’s learning style refers to the preferential way in which the student absorbs, processes, comprehends and retains information.

The student learning styles fall into three “categories:” Visual Learners, Auditory Learners and Kinesthetic Learners (VAK model).

Students have prepared the contents (time and agenda management) and for that they must find the best and creative way to expose their ideas (creativity thinking), using ICT skills with the different presentations (PPT, emaze, platforms others). The students had the opportunity to develop their capacity to relate with a different culture and language.